Суспільство і релігіяПогляд на секти очима Православної Церкви

Л. Р. Хаббард. Офіційне послання до співробітників, 5 січня 1968 р.:


      "Саентология дає повну волю, але вона повинна, нести й установлення тотальної влади й авторитету для досягнення тотальної дисципліни. Інакше вона не виживе" [2].
      13. Уривок з дослідження професора А. Дворкина, керівника Інформаційно-консультативного центра сшмч св. Припою Лионского, присвяченого діяльності "Церкви саентологии" і її дочірніх організацій в Росії (цитується по [16]):
      "Зусилля саентологов не обмежувалися проникненням у політичні й наукові кола. Попутно сектанти запропонували цілому ряду керівників російських підприємств пройти щось начебто курсів менеджменту. При цьому хаббардисты затверджують, що їхня технологія керування не має ніякого відносини ні до саентологии, ні до релігії взагалі, У середині 50-х рр. Хаббард написав дві книги - "Проблеми роботи" і "Як вижити, будучи адміністратором", - ставшие ідейною основою його підходу до організації виробництва. Згодом цей підхід був докладно викладений в 11-млосному керівництві, озаглавленому "Курс адміністратора організації". У рекламних матеріалах затверджується, що технологія керування Хаббарда заснована на дослідженні досвіду організації роботи на 30 тисячах підприємств. Залишається.неясним, коли автор цієї технології встиг вивчити досвід роботи такої фантастичної кількості підприємств, якщо сам він у фірмах ніколи не працював і немає ніяких свідчень проведення настільки масштабних досліджень їм самим або його послідовниками.
      У російськомовних рекламних матеріалах хаббардисты повідомляють, що адміністративна технологія (AT) застосовується на трьох тисячах підприємств (іноді в цьому ж тексті вони заміняють число на 18 тисяч - своя рука владика!). Серед цих підприємств такі "кити" світової індустрії, як "Форд", "Дженерал моторі". "Кока-кола". "Траст америкэн бэнк", "Шанель", "Боинг", "АГФА", "Вольво" і ін. В англомовних виданнях, розрахованих на більше інформованого західного читача, ці фірми не згадуються, зате повідомляється про невеликі або засновані на особистому капіталі нікому не відомих компаніях. Більшість із них нічого не роблять, а займаються маркетинговими дослідженнями, консультаціями, дизайнерськими роботами. Там, де в публікаціях зазначена чисельність працівників фірм, вона коливається від 60 до 180 чоловік. Достаток маркетингових і консультаційних фірм у наведеному списку, імовірно, пояснюється тим, що ці організації займаються пропагандою все тієї ж системи Хаббарда й нічим іншим.
      Сама технологія керування по Хаббарду - це вариво із загальних місць теорії адміністративного пристрою підприємства, видаваних за геніальні відкриття. Сама характерна риса технології - глобальний відбиток авторитарної структури самої хаббардистской організації. Можна сказати й інакше: технологія керування Хаббарда реанімує вже добре знайому нам пірамідальну структуру із чітким вертикальним підпорядкуванням і повним контролем меншостями більшості. Керівники підприємств, до яких "під'їжджали" хаббардисты, розповідають, що в приватній бесіді їм обіцяли тотальний контроль за підпорядкованими, фінансами й всією системою організації, необмежені прибутки й одноособове розпорядження ними. У курс навчання керівника входить уміння писати доноси (у тому числі й на самих себе, в формі визнань у власних "гpexax"), навички виявлення "антисоціальних особистостей" у колективі з метою последующею рятування від них. До останніх фактично ставляться всі ті, хто не приймає навчання Хаббарда. Необхідно підкреслити, що такий підхід до штатів протипоказаний нашим органам державного й місцевого самоврядування, тому що він ідеологічно обґрунтовує нестримне роздування штатів.
      За кілька років хаббардистская організація в Росії перетворилася в розгалужену мережу, що включає страхові компанії, коледжі, комерційні фірми й банки, а також безліч клубів по вивченню дианетики (самим великим з них був московський клуб "Гайдаровец"). Можна привести ще трохи прикладів методів поширення саентологии в Росії. Наприклад, саентологи успішно співробітничають із бюро подорожей "Рондо", проводячи курси Хаббард-Коледжу в ході средиземноморских круїзів, пропонованих бізнесменам і "новим росіянином". Небезпечними для гаманця й психічного здоров'я "нових росіян" виявляються й "кремлівські" здравниці, куди вони полюбили їздити на лікування" [16].
      1996 рік з'явився роком катастрофічних втрат для "Церкви саентологии" у Росії й в усьому світі (тільки за останні кілька років релігійний статус "Церкви саентологии" і звільнення її від податків були скасовані в Германії, Франції й Данії):
      Росія. У червні 1996 року міністр Минздравмедпрома Російської Федерації заборонив використання в системі охорони здоров'я Росії програму детоксикации й інші методи саентологии й дианетики, привівши в інформаційному матеріалі до цього наказу об'єктивний і достовірний аналіз дійсної сутності "Церкви саентологии" і її дочірніх організацій.
      У вересні 1996 року в Росії в передачі "Надзвичайний канал" (РТР) був показаний відмінно знятий фільм кореспондента Юліи Шамаль про діяльність в Росії "Церкви саентологии" і її дочірніх організацій (Центр дианетики, "Нарконон", Хаббард-Коледж і др.), про небезпеку саентологии для особистості й суспільства, реальної, а не придуманої самими саентологами історії цієї організації.
      Небезпека діяльності "Церкви саентологии" для суспільства підтверджена експертами Російської Академії державної служби при Президенті Російської Федерації й Комітету зі зв'язкам з релігійними організаціями Правительства Москви у випущеному в 1996 році цими організаціями довіднику: "Протягом всього років існування Церква саентологии постійно обвинувачуюся в порушеннях прав людини й релігійних воль. Це пов'язане з тим, що розроблена Л. Рон Хаббардом "програма очищення" веде до повного й покірливого послуху її адептів керівництву Церкви".
      За інформацією ІТАР-ТАРС від 31 жовтня 1996 р.. Керування Федеральної служби податковому поліції РФ по Санкт-Петербургу заарештувало майно міського саентологического центра - релігійної організації тоталітарного користі - за невиконання вимоги про погашення заборгованості по платежах. По результатам перевірки фінансово-господарської діяльності центру ще в початку вересня була пред'явлена постанова про негайну сплату податків і штрафів. Незважаючи на те, що готівка до них надходять, саентологи вимозі не підкорилися, а на їхньому розрахунковому рахунку як і раніше значиться усього кілька рублів. Перевірка фінансової діяльності виявила порушення правил ведення бухгалтерського обліку й податкового законодавства. Основним способом відходу від сплати податків стало оформлення виторгу, отриманої від сотень обучающихся на семінарах і курсах, у якості "членських внесків". Тільки в 1995 році в такий спосіб було оформлено близько 625 мільйонів рублів: бажаючої навчатися в центрі пропонувалося підписати заява про прийом в члени організації. Крім того, центр "списав" навчальні допомога з дианетике й саентологии, нібито призначені для роздачі слухачам курсів і семінарів. Сума списання по "липовій" накладній склала 10,3 мільйони рублів. Приховання виторгу на сотні тисяч рублів відбувалося й при розподілі літератури через петербурзьку книготорговельну мережу. Центру пред'явлено штрафні санкції на більш ніж 80 мільйонів рублів [17].
      У жовтні 1996 року в Заїсти був закритий " Хаббард-Коледж", з 9 жовтня 1996 року " Хаббард-Коледж" Нижнього Тагілу виключений Керуванням юстиції Свердловської області з державних реєстрів Свердловської області й громадських організацій у зв'язку з фактом його самоліквідації.
      Наприкінці 1996 року в серії "Оборона й безпека" вийшов у світло підготовлений експертами Аналітичного управління Апарата Державної Думи Російської Федерації Аналітичний вісник, що розкриває особливу небезпека для особистості, суспільства й держави діяльності "Церкви саентологии" і її дочірніх організацій (центри дианетики, система Хаббард-Коледжів і організацій "Нарконон" і ін.). 15 грудня 1996 року було прийнято Постанову Державної Думи Російської Федерації "Про звертанні Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації "ДО Президентові Російської Федерації про небезпечні наслідки впливу деяких релігійних організацій на здоров'я суспільства, сім'ї, громадян Росії", у якому "Церква саентологии" класифікована як деструктивна релігійна організація, підтверджено визначення її германською владою як "кримінальної комерційної організації з елементами психотеррора", а також зазначено на її можливу участь у шпигунській діяльності.
      Італія. Але повідомленню інформаційного агентства Франс Пpеcc від 18 січня 1997 року, миланский апеляційний суд присудив 29 членів "Церкви саентологии" до тюремного ув'язнення на строки від 9 до 20 місяців за кримінальну організацію. Рішення було винесено 2 грудня після апеляції прокуратури Милана проти виправдання 67 з 74 саентологов шість років тому. В рішенні грудневого суду найбільший строк в 20 місяців в'язниці одержала Габриэль Сегалла, що, як уважається, принесла саентологию в Італію.
      Греція. У липні 1996 року грецький суд закрив саентологическую організацію в Афінах (KEFE) після одержання 4200 скарг і після вивчення документів, виявлених під час обшуку Афінського відділення "Церкви саентологии". За повідомленням грецьких газет, частина виявлених документів свідчила про проникнення саентологических агентів в Розвідувальне агентство Греції в 1993 році.
      За повідомленням Ассошіейтед Пресс від 17 січня 1997 року, суд в Афінах назвав "Церкву саентологии" небезпечної для суспільства й виніс рішення про її закритті, викликавши вогонь нападок з боку саентологов, що назвали рішення фальшивкою. У копії рішення, отриманого агентством Ассошиэйтид Пресс, "Церква саентологии" обвинувачується в тім, що, "діючи під прикриттям філософського суспільства, вона проводить промивання мозків і експлуатацію своїх адептів". Суддя Костандиа Ангелаки написала у своєму рішенні від 20 грудня 1996 року (офіційно вердикт був випущений трохи пізніше), що "ця організація з медичною, соціальною й етичною діяльністю, які небезпечні й шкідливі... Адепти піддаються... обробці по контролі свідомості нав'язаним способом мислення, що обмежує здатність протидії". Справа була порушена після численних скарг від родичів адептів "Церкви саентологии", що діяла в Греції як Центр прикладної філософії. Вони обвинувачували центр у тім, що той трансформував їх родичів в "роботів з неврівноваженим або суицидальным станом".
      Швеція. Парламентом Швеції були відкриті для публіки саентологические матеріали рівнів ВІД5 або NOTs, Шведська телемережа TV4 показала в листопаді 1996 року серію розгромних передач, присвячених діяльності "Церкви саентологии" і її дочірніх організацій.
      Голландія. Провалився процес, початий саентологами, щоб приборкати Карин Спэинк, що демонструє матеріали рівнів ВІД ("чинний закон") на своєї интернетовской сторінці. В 1996 році, завдяки їй і деяким іншої ентузіастам, з більшістю секретних і найбільш дорогих рівнів ВІД можна було ознайомитися в комп'ютерній мережі "Інтернет".
      США. У квітні 1996 р. Апеляційний суд США підтвердив колишнє рішення у справі саентологов проти Дэйва Майо (культ був примушений виплатити Майо 2,9 млн. доларів судових витрат). Суддя у своєму мовленні в суді першої інстанції сказав, що культ розглядає сутяжництво як форму ведення війни проти своїх ворогів, ці його коментарі були підтверджені й на остаточних етапах судового розгляду.
      У травні 1996 р. Верховний суд Каліфорнії відхилив апеляцію саентологов проти Лоуренса Волерштама, що є одним з головних ворогів "Церкви саентологии". В 1994 році Верховний Федеральний суд США наказав культу виплатити Волерштаму 2,5 мільйони доларів плюс відсотки (усього близько 6 мільйонів доларів). Нове рішення відхиляє спробу культу почати паралельний процес із метою уникнути виплати й рішуче засуджує цю тактикові.
      Суд Нью-Йорка відхилив останній з пунктів обвинувачення саентологов у їх позові проти журналу Time Magazine, що цитував критиків, які затверджували, що саентологический культ є "мафіозним і терористичним".
      На судовому процесі у Віргінії (США) суддя підкріпила своє колишнє рішення, що саентологические рівні ВІД не є торговельними секретами.
      Франція. За повідомленням Міжнародної служби "Рейтер" від 22 листопада 1996 року, суд міста Ліона (Франція) визнав у листопаді 1996 року Жан-Жака Мазье, колишнього главу французької "Церкви саентологии", винним у ненавмисному убивстві Патриса Вика й присудив його до тюремного ув'язнення. За повідомленням ІТАР-ТАРС від 25 листопада 1996 р., 53-літній Мазье був визнаний винним в діях, повлекших за собою самогубство Патриса Вика в березні 1988 року. Суд виніс обвинувальний висновок ще 14 підсудним, пов'язаним з "Церквою саентологии" по обвинуваченнях від розкрадання до прямого шахрайства. У рішенні судна було відзначено: "Особи, що використовують філософське або релігійне навчання, навіть дозволене законом, у фінансових або комерційних цілях для навмисного обману інших людей, повинні переслідуватися за вимагання. Витяг грошей є основний, якщо не єдиною турботою Саентологической церкви". У того ж Мазье наслідок виявив шість рахунків у різних банках. Він не соромився застосовувати погрози, вимагаючи гроші з "" прихильників, щозаборгували, "Церкви саентологии". "Я сподіваюся, що нарешті-те політики зверне увагу на діяльність секти, що займається психологічними.wai inn} 'ляциялш над людьми",- заявила на суді дружина Патриса Вика Неллі.
      У жовтні 1996 р. у Марселі три саентолога були присуджені до умовного тюремному ув'язненню за дії по тиску на свідка-експерта в лионском процесі. У Голландії провалився процес, початий "Церквою саентологии" з метою запобігання розсекречення матеріалів власної доктрини різних рівнів присвяти.
      Німеччина. Наприкінці 1996 року Правительство оголосило, що будуть уведені обмеження в прийомі на роботу на посаді, пов'язані з навчанням і консультуванням, саентологов. Германське Правительство розглянуло всі скарги із приводу переслідувань, зроблені "Церквою саентологии", і відкинуло кожну з них, відзначаючи голослівність багатьох подій.
      У грудні 1996 року канцлер Гельмут Коль, що очолює партію Християнський Демократичний Сполучник, домігся виключення із цієї партії трьох її членів, що були адептами "Церкви саентологии". У своїй заяві Християнський Демократичний Сполучник говорить, що його дії спрямовані на дистанцирование від скандальної репутації "Церкви саентологии". Партія не називає імена й посади трьох вигнаних. Коли оголосив про дії проти саентологии після зустрічі із главами 16 німецьких земель.
      За повідомленням ІТАР-ТАРС від 25 листопада 1996 р., відповідно до опитування населення, проведеному інститутом соціологічних досліджень ФОРСУ за завданням щотижневика "Вохе", страх перед саентологами випробовують 79 відсотків громадян ФРН. Дві третини респондентів зажадали, щоб германська спецслужба - Федеральне відомство по охороні конституції - установило нагляд за діяльністю "Церкви саентологии", а 43 відсотка опитаних висловилися за її повна заборона.
      За повідомленням ІТАР-ТАРС від 10 січня 1997 р., теперішню буру збурювання у ФРН викликало опубліковане 9 січня 1997 р. в, що видається в Парижу газеті "Інтернешнл херальд трибюн" відкритий лист 34 видатних діячів мистецтв США на адресу канцлера Гельмута Коля. Вони обвинуватили Німеччину в "організованому переслідуванні" "Церкви саентологии". Автори послання призивають главу боннського правительства припинити "ганебне переслідування" саентологов, яке є "ганьбою для німецьких націй". На довершення всього негативне відношення германської влади й громадськості до "Церкви саентологии" рівняється з гоніннями на євреїв у роки нацистської диктатури. Канцлер Коли, що виступив у четвер перед журналістами на традиційної новорічної прес-конференції заявив, що "не збирається реагувати на цей лист". По його словам, ті, хто підписали його, "не мають ні найменшого подання про Германії й не хочуть його мати, інакше б вони такого не склали". Із гнівними коментарями із приводу скандального послання виступили 10 січня 1997 р. практично всі німецькі газети. Молодіжна організація провідної партії боннської коаліції ХДС - "Юнзі уніон" охарактеризувала содержащиеся в листі американських діячів мистецтв порівняння й оцінки "безсоромними". Міністр внутрішніх справ Баварії Понтер Бекштайн уважає публікацію "дешевої пропагандистською акцією", за допомогою якої "Церква саентологии" хотіла б відволікти увага громадськості від чинених нею "порушень прав людини й фінансової експлуатації своїх клієнтів". Останні слова як не можна більше точно описують відношення більшості німців до саентологии. Представники різних релігійних конфесій і політичних партій ФРН переконані, що "Церква саентологии" зовсім не є "релігійним співтовариством", яким вона хотіла б виглядати в очах громадськості, а являє собою організацію, що володіє цілою промисловою імперією й прагне колись усього до збільшення грошового прибутку й влади. А один із самих переконаних супротивників секти, міністр праці й соціальних справ ФРН Норберт Блюм називає "Церква саентологии" "злочинною організацією по відмиванню грошей", керованої "кримінальниками", що піддають членів секти "промиванню мозків". Багато німецьких політиків зараз вимагають поставити організацію саентологов під негласний нагляд германської контррозвідки - Федерального відомства по охороні конституції. У жовтні минулого року конференція міністрів внутрішніх справ 16 федеральних земель ФРН прийняла рішення про жорсткість протидії саентологам і ухвалила створити спеціальне бюро по координації дій суб'єктів німецької федерації в даній області.
      Великобританія. У листопаді 1996 року англійське TV початок другу документальну програму про "Церкву саентологии" у постійній рубриці "Більша Історія", досліджуючи частоту самогубств серед адептів цієї організації й викриваючи їхню незаконну технологію продажів і бухгалтерської практики. Перший заступник міністра внутрішніх справ Великобританії Том Саквиль у своєму мовленні 19 жовтня 1996 року заявив: "Раніше Міністерство внутрішніх справ виглядало нейтральним, і я дуже шкодую про це. Ми стоїмо на антикультової позиції". Він сказав, що щирою метою культів є не релігія, а секс і влада, і заявив, що дослідницька група "Информ" більше не буде мати урядової фінансової й моральної підтримки, а також, що термін "нові релігійні рухи", нав'язаний культами, не буде більше використовуватися в міністерських документах. Саквиль - один з депутатів британського парламенту - протягом ряду років виступає проти саентологии.
      Данія. За повідомленням ІТАР-ТАРС ("Новини з п'яти континентів") від 30 вересня 1996 року, увечері 28 вересня 1996 року в одному з районів Копенгагена, на віллі на вулиці Болтонвай, послідовницею "Церкви саентологии" було зроблено звіряче вбивство. Двоє півторарічних маляти були вбиті гувернанткою, на піклуванні якої їх залишили на роботі, що, батьки, що находившиеся в цей суботній вечерЭЭ. Через три години злочинниця сама прийшла в поліцію, доставивши в колясці вбитих близнюків. В руки мертвим дітям були вкладені пляшки з молоком, але тіла їх були безжалісно знівечені. Відповідно до датської слідчої практики, ім'я взятої під варту гувернантки не було названо, але деякі подробиці стали відомі. 47-літня жінка є нібито уродженкою Росії, але виїхала більше 25 років тому в Італію й має італійський паспорт. Чотири роки тому, залишивши чоловіка із трьома дітьми, вона переселилася в Данію. На допиті жінка трималася з більшим самовладанням, дала докладні показання про самих лиховісних деталях злочину, але не відповістила на запитання про його мотиви. Діти були втоплені злочинницею у ванні, а потім сколоті й спотворені ножицями. Як з'ясувала поліція, у Копенгагені арештована, прибула сюди по гак називаній "місіонерській візі", активно відвідувала філію "Церкви саентологии". В 1987 році влади Данії відмовили "Церкві саентологии" в реєстрації як конфесіональне об'єднання. Усе, що пов'язане з цією стороною в біографії гувернантки, залучає зараз особливу увагу слідчих, тим більше, що адептами "Церкви саентологии" є також і батьки вбитих малят, які після повідомлення їм трагічної звістки, за словами очевидців, перебували в стані шоку.
      Бельгія. За повідомленням ІТАР-ТАРС ("Новини з п'яти континентів") від 14 серпня 1996 року, член міської ради Брюсселя Карин Виган на одному з засідань запропонувала жадати від кожного чиновника адміністрації клятви в тім, що він не є членом якої-небудь секти, і зокрема - членом "Церкви саентологии" (зараз це речення обговорюється). У повідомленні також сказано, що в цей час бельгійські спецслужби зайняті перевіркою діяльності цієї організації. Бельгійська парламентська комісія доручила це справа слідчому Бюльтс, що заявив, що методи, філософія й швидкий ріст рядів саентологов не можуть не турбувати демократичні режими, тому підпорядковані йому детективи зайняті збором у комп'ютеризований центр всієї інформації про тих, хто підозрюється у зв'язках в "Церквою саентологии". Найнебезпечнішої розглядається діяльність групи, очолюваної Мартіном Уэйтманом. керівником саентологического "центрального розвідувального керування".
      Після декількох об'єктивних критичних репортажів, що пройшли на РТР і у газетах, саентологи посилили режим допуску до себе журналістів. Тепер кожний кореспондент телебачення або газети повинен повністю узгоджувати остаточний варіант своїх матеріалів, підготовлених до друку або ефір, з керівництвом саентологов. Настійно пропонується підписати папір під назвою "Угода". У ньому графи: ФИО, телефон, адреса. Далі текст: "Своїм підписом я повністю погоджуюся й підтверджую наступне: отриманий мною матеріал не буде використаний у засобах масової інформації з заявами, спрямованими проти Саентологической церкви, Рона Хаббарда й його технологій; щоб уникнути перекручування інформації, отриманий мною матеріал буде наданий у засоби масової інформації тільки після попереднього перегляду (прослуховування) цього матеріалу уповноваженим представником Саентологической церкви Москви й одержанням від цього представника письмової згоди на публікацію". За інформацією [13], уже відзначалися факти, що коли відмовилися підписати цей папір журналістів примушували засвечивать зняті кадри.
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461]