Суспільство і релігіяПогляд на секти очима Православної Церкви

Доктрина


      Теоретичною базою є одкровення Божией Матері, нібито передане через Береславского.
      У догматику "Богородичным Центром" пропонується вчення про "третій завіті", фактично означаюче, що Новий Христов Завіт - збитковий, невірний (інакше в чому зміст заміни його новим?), звідси треба висновок про необхідність добровільної згоди на зміну завіту, заміну його ще більш новим, "богородичным" завітом.
      В "богородичном" викладі тринитарного догмата ми довідаємося, наприклад, про тім, що Богородиця - подателька Духа Святого й Сама - Дух Святої (Третя Іпостась). Деяким чином Вона причетна й до Першої Іпостасі, а із Другий прямо ототожнюється в цілому ряді випадків.
      Вона - премирна, надмирна, предмирна, бере участь у створенні миру; Вона має властивості Божий, тому що Вона - дух, всюдисуща, вічна, всеблага. Вона має власну божественну повноту, Вона - подателька Святого Духа. Вона заміняє душу людини, подаючи замість її особливий "дух Матері Божої". В її є власний план порятунку людства. У Неї ж - і Свій, "Богородичный" хрест. Вона й Сама - Іпостась (видима, четверта?), і в теж час - полиипостасна (у Неї п'ятсот ипостасных імен).
      Всупереч богодухновенному знанню, даному нам ("єдиний Бог, єдиний і посередник між Богом і людинами, людина Ісус Христос" - I Тім. 2, 5) в догматиці "батьків" "Богородичного Центра" Богородиця, а не Христос, - посередниця між людством і Богом. Вона дає власні заповіді (у тім числі заповідь любові до Бога й до ближнього) і вимагає особою "богородичной святості".
      Цілком природні у зв'язку з викладеним екклезиологические подання "Богородичного Центра", основа яких - теза про те, що "Церква Христова не відбулася", через що необхідна нова "Церква Богородиці". Причому ця "Церква" є Сама Богородиця, і в такому виді Вона є присутнім у відомих місцях Пісні Пісень.
      У підсумку ми зіштовхуємося з досить своєрідною теоретичною побудовою - Батько, Син, Дух Святий, Мати (Христа), Дружина (Його ж - як Церква) і Дочка ( Бога-Батька).
      В есхатології пропонується засуджений Церквою хилиазм, ідея про Богородиці як Рятівниці миру (зв'язана, видимо, чи те з ототожненням Її із Христом, чи те з теоретичним витисненням Його якості як Рятівника миру) і своєрідна думка про скасування Страшного суду.
      Знання своє (вірніше - псевдо-знання) "батьки"-богородичники черпають із ряду джерел, з яких необхідно виділити насамперед наступні чотири.
      1. Католицьке богослов'я й практика, де особливо варто виділити догмати про непорочне зачаття, воскресіння й піднесення Богородиці, поклоніння серцю Иисусову й серцю Матері Божої, а також дисциплінарну практику єзуїтів.
      2. Софиология святий. Павла Флоренского й мариология прот. Сергия Булгакова, причому з першого абсорбована ідея про тотожність Богородиці і Софії, що фактично вводить "четырехипостасное" подання про Бога, а з другого - його двозначності про Богородицю як "прояві як би двуипостасности Христа", про Її "як би ототожнення зі Св. Духом", а також ідею про ототожнення Діви Марії й Христової Церкви.
      3. Гностичні й християнський^-християнські-іудео-християнські погляди, у каббалистическом дусі феминизирующие Дух Святої (виходячи з жіночого роду - евр. "Руах" - дух) і отождествляющие Богородицю й Першу Іпостась в ідеї "андрогина".
      4. Эзотерика Е. П. Блаватской - і це найстрашніше, тому що за всіма масонськими симпатіями (тому що масони - не носії щирого знання) і "теологічними изысками" цієї чи ледве не "богородичной святий", що включають повний комплекс гностицизму й іудео-християнства з фемінізацією Св. Духа, деміургами й т.д., ретельно маскується блюзнірство, що важко відтворити без трепету (у підсумку ж - чистий сатанізм): теза про те, наприклад, що "Люцифер - вище й старше Ієгови, Син Завіту", сам - Світло й благо; подання про люцифернчности Ієгову (тому що Він - так називається по Блаватской - і був змієм-звабником книги Буття); цілком природним результатом цих богохульств потрібно вважати погляд на андрогинного козла Меидеса-бафомета, що завжди считались зображенням диавола, що став в Блаватской "тілом Святого Духа".
      Таким чином, "Богородичный Центр" пропонує навчання досить синкретичне, що увібрало в себе спектр эзотерических поглядів від астрології, кістково-хрящової мистики, усякого роду "астралов" і шамбалы до каббалы й теософії.
      Перше спеціальне (по постанові прокуратури, що збудила карне справа за ознаками ст. 143-1 КК РСФСР) комплексне експертне психолого-психіатричне дослідження було проведено наприкінці 1994 року комісією при Державному науковому центрі соціальної й судової психіатрії ім. В. П. Сербського. Це дослідження, згідно конкретно поданим заявам, обмежувалося тільки організацією "Фонд Нової Святий Русі" ("Богородичный Центр"). Відповідаючи на питання, поставлені прокуратурою, експертами, зокрема було відзначено, що в літературі, видаваної "Богородичным Центром", утримуються заклики, спрямовані на заподіяння фізичної й психічної шкоди здоров'ю громадян, а так само втримуються заклики до невиконання цивільних обов'язків, таких як відмова від шлюбу, сім'ї, виховання дітей, навчання, суспільної корисної праці; що поводження осіб, залучених у секту, є результатами засвоєння ними навчання "Богородичного Центра" і відповідає положенням цього навчання [16]. Дана комісія досліджувала багатотомні матеріали по цій справі. Процитовані нижче витримки з Висновку No1431-3 комісії комплексного експертного психолого-психіатричного дослідження діяльності організації "Фонд Нової Святої Русі" ("Богородичный Центр") від 28 грудня 1994 р., опублікованого в |16], дають наочне подання про доктрину "Богородичного Центра" на нервом етапі його існування.
      По навчанню "Богородичного Центра" (БЦ), світове зло сконцентровано в жінці. "Богородичный Центр" уводить містичне поняття "б..." - збірний образ жіночного початку у світі [3].
      "Архімандрит" П. Краснов у статті "Радянська мати - содомская священница" пише, що сатана "прогрыз у тонкому тілі Евы діру між ніг, осоромив її й впровадився в її плоть, створивши там свій престол", що сатана зробив "гениталии центром особистості Евы"; "От чому нечестива мати поширює навколо себе содомскую вакханалію, будучи несвідомо або усвідомлено повірником особою князя тьми, його священницей... Вона перетворює чоловіка в сина й сина в чоловіка, постійно занурюючи їх у свою бездонну, разженную геенской похіттю ненаситну утробу, сиречь в утробу дияволки, священнодіючи на генитальном престолі, спорудженому сатаною. Вона освоює по підказці даймоны - родового демона нові астральні види темного блуду, премерзенного в очах Господніх, экстрасенсорику й східну окультну эзотерику. Час прозріти на нечестиву, викривши приховувані за зовнішньою брехливою людською благопристойністю мерзенності сатани. Час покласти їм кінець"; "Женоцентризм - хвороба хвороб, виплодок зла передвістя розпаду"; "Над Росією нависає проклята родова безвихідність".
      "Ігумен" Микола (Румянцев) у своїй статті "Комуністичні б..." затверджує, що в Москві "навкруги шастають б... і несть їм числа", "Б... - незаконно володіють престолом або бажаючі влади над чоловіком", "саме б... стояли в джерел комуністичної революції - заряджали, інспірували, стравлювали чоловіків,.. установили свій престол голої повії" [16]. У книзі Береславского "Родовий потік" [4] затверджується необхідність повного самозречення, смиренності, беззаперечної слухняності "святим батькам". "Не май суджень, і увесь світ стане твоїм". "новачок, що потрапив у секту," повинен багаторазово повторювати: "У мене немає свого розуму, совісті, тіла, волі", "И треба зважитися вбити себе - це саме та жертва, до якої призиває Господь". "Не май нічого свого, нічого не роби для себе" - наставляє віруючих Божия Матерь у своєму одкровенні о. Иоану (Береславскому) [5, 16].
      Береславским і іншими наставниками "Богородичного Центра" у їхніх працях звеличуються вбогість духу, відмова від всієї культури, вищих людських ідеалів, а також відмова від батьків, шлюбу, сім'ї, своїх дітей, від навчання й роботи, від виховання дітей. У кримінальній справі приводяться додаткові витримки із книг Береславского [16]: "Земна мати - прообраз дияволки. Земний батько - прообраз сатани"; "И кожний батько - сыноубийца, і кожна мати, распявшая пани, - дружина диявола"; "У гріху народила мене й матерь моя... і сіяється нею тільки смерть і тління... Відречися, брат!"; "Пречиста діва Марія дасть тобі щире життя"; "Три її божки - чрево, блуд і син. Три мерзенні богині - груди, гениталии й задница... Цілі покоління жучків, аферистів, авантюристів, базік і кімнатних мафіозі були вирощені подібними матерями. І над всім цим - величезний ідол "мами", що задавила своїм задом дві третини людства".
      Витримка зі статті "генерал - єпископа" П. Большакова в газеті "Лицар Віри" [6]: "Усьому світу, всьому людству необхідно відректися від дьяволоцивилизации, від проклятих пологів, батьків і матерів ідолопоклонників". Аналогічні висловлення є й в інших літературних утворах Бсрсславского. Так у книзі "Богородичное Лоно" [7] він пише:
      "Риси теперішнього занепалого порядку: прихильність до миру, шлюб, сім'я, страсті... Нове Лоно: ходіння перед пречистої, покаяння, мандрівництво, убогість";
      "Нині тілесне сполучення (навіть узаконене) - гріх не менший, чим розтління малолітніх і прагнення до батька й матері, за що треба відповідний попит";
      "Ніяких домашніх храмів. Странничайте по землі"; "Але прийде година, коли за одну сторінку Слова будуть віддавати роками накопичене майно. Говорю Вам: година той прийде. Інші покидають будинку свої, почувши глас заклику"; "Не вступайте в шлюби земні без особливого благовоління параклитского ієрея. Прийде час, коли утроби материнські будуть родити лише подоби роду людського, так що не зможете назвати їхніми людьми, тому що це будуть парфуми злості, що матеріалізувалися в людських тілах".
      У книзі "Голгофські таїнства": "Хто залишить сім'ю, знайде семьею всю всесвіт".
      У книзі "На скрижалях серця" [8]:
      "Піклуванням про дітей своїх множите гріхи їх: тисячі бісів проникають в їхню психіку й, як злобливі хірурги, роблять поразки й рани";
      "Ступінь прихильності до миру є ступінь нелюбові й зрадництва Христа".
      У книгах Береславского, зокрема перерахованих, висловлюються судження про шкоду нічного сну, про необхідність обмеження прийому їжі. Сон - це "родовий гіпноз", у який увергають людини демони. "Уб'ю себе, але не засну", - радить подумки говорити залученим у секту Береславский. "Сон - пекло гріха. Сон - занурення в пекло" і Т.д...из книги Береславского "Три століття Слави" [9]: "Перший пост у тім, щоб не тішитися їжею. Другий пост - не тішитися нічим земним - ні ближніми, ні заняттями ніякими, ні працями, ні помислами, ні газетами, ні книгами".
      "Богородичный Центр" почитає Григорія Распутіна святим ([I], с. 60): "Старець Григорій Распутін - провісник нової епохи, богородичный пророк. Один із самих оклеветанных людей на землі. Його таємниця дотепер не відкрита миру. Людству представлений зовсім мінливий образ старця Григорія Распутіна-нового. Слідом за Сергієм Булгаковим, багато істориків дотепер розглядають його як оккультиста, мага, що зруйнував імператорську сім'ю. Волаюча неправда - Распутін вів останню імператорську пару в Лоно Божией Матері... Імператриця називала його неясним словом: Друг. Але хто ж друг, якщо не Бог? На Распутіна повставали вороги Божии: масони, фарисеї, політикани, журналісти, демократи. Старець лучився чистої цнотливої любов'ю, і йому були відкриті великі таємниці майбутнього. На ньому була особлива мітка провісника нової епохи. Распутін - предтеча Нової Святої Русі, благословляючу Святу Русь перетворенням і образом державної. Це була рідкісна душа, учитель любові, що відкриває серця... Якби він користувався магічними прийомами, праведна цариця Олександра ніколи не назвала б його іншому. Але Распутін - вірний друг і небесний вісник.
      Оскільки старець Григорій був духівником і батьком імператорської пари, образа його є образа не тільки останніх мучеників святих імператора й імператриці, але й усього самодержавства, і всієї тисячолітньої історії Росії". [...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461]