Суспільство і релігіяПогляд на секти очима Православної Церкви

Характеристика


      Основний контингент адептів - бомжі, підібрані Петром на вулицях і вокзалах.
      Хоча сектанти не визнають офіційну православну церкву, зовні вони не відділяються від її. Вони відвідують богослужіння й особливо престольні свята. Головна їх ціль - після служби поспілкуватися з людьми, які за богослужіння здалися їм истово моляться. Почавши розмову про віру, вони переходять на такі теми, як недоліки пастирів, порушення уставу. Якщо бачать, що людина прислухається до них, починають обробляти його в дусі антиправослав'я. Після чого пропонується альтернатива: або ти служиш сатані (якщо відвідуєш православну церкву), або стаєш святим (якщо вступаєш у секту Петра).
      Основною умовою прийняття в громаду є продаж квартири або оформлення її на кого-небудь із помічників лідера. У цьому вони бачать одне з головних умов порятунку й посилаються на Євангеліє від Матфея, де сказано: "Якщо хочеш бути доконаним, піди продай маєток своє й роздай жебраком...". Однак, продані "маєтки" жебраком не лунають. Вони дістаються керівництву секти [3].
      Адептів примушують до залишення своєї сім'ї й розриву всяких зв'язків з їй. У крайньому випадку, дітей дозволяють приводити із собою й навчати навчанню культу. Робота на суспільство визначається як страшний гріх, і тому адепти принуждаются до залишення роботи, а також і навчання. На їхню думку, всі працюючі служать сатані. Відсутність білкового харчування спричиняється розвиток різних психосоматических порушень в адептів культу, які харчуються, в основному, відходами зі смітників і овочевих баз [1, 3].
      "Петровцы" уважають, що в храмі можна користуватися тільки свічами з чистого воску, і не причащаються через те, що, як вони говорять, в вино на проскомидии додається вода "з-під крана"; цю воду вони називають "трипперной" або "трупної з фекаліями", тому що, на їхню думку, вся вода в більших містах, пройшовши очищення, знову використовується. Сектанти категорично забороняють вимовляти слово "будь ласка", називаючи його бесівським. Крім усього іншого, петровцы не рекомендують купувати магазинний хліб, уважаючи, що він замішаний на "мертвій і трипперной" воді. Тому хліб, говорять вони, потрібно брати тільки з рук "братів і сестер", тому що тільки в них він приготовлений на "живій воді". Хліб, куплений у магазині, називають дурним словом [2].
      Особливо петровцы наполягають на тому, що всі священики Росіянці Православної Церкви важче вісімдесятьох кілограмів - безблагодатні, і призивають своїх послідовників не причащатися "у товстих пастирів, які пасуть самі себе". Вони вважають, що Божия благодать поширюється тільки на худих священиків.
      Відмінна риса сектантів цього напрямку полягає в тому, що, зустрічаючи один одного в будь-який час року, вони говорять: "Христос воскресе". Коли їм зауважують про те, що дні - не великодні, і так говорити не можна, вони люблять у цьому випадку посилатися на Преп. Серафима Саровского. На питання, хто дав вам право вчити віруючих і проповідувати поруч із храмами, вони брехливо заявляють, що їх нібито благословив Патріарх.
      От як описували кореспонденти газети " Мегаполіс-Експрес" свої враження від зустрічі з адептами цієї секти: "Схожі на бомжів люди, з ніг до голови обвішані плакатами із цитатами зі Священного писання, зупиняли перехожих, вистачаючи їх за руки, і пропонували поговорити про Бога. При цьому до Добродії розмова так і не доходив, усе кінчалося брудної майданною лайкою на адресу слухачів. Особливою агресивністю серед пікетників відрізнялася дама невизначеного віку, на груди якої бовталося зображення цариці Олександри Федорівни. Вона не тільки возвещала близький кінець світу, але й намагалася наблизити його кулаками й плювками. А називала себе вся ця дика орда "Ревнителями щирого благочестя" або сектою Петра" [3].
      У секті практикується система покарань за неслухняність: сектантів можуть побити або залишити голодним (не дають ні їсти, ні пити по 7-15 доби). Як написано в статті "Віддай доню в рабство", опублікованої в газеті " Мегаполіс-Експрес" [3], "у свої мережі сектанти змогли затягти чимало москвичів. Серед них і Олена О., що кинула заради них свого грудного ребенка й батьків і перебралася в громаду Петра. Цим летом дівчину змогли розшукати й повернути додому. Але вона виявилася настільки зомбированной, що не змогла повернутися до колишнього життя. Над нею дотепер б'ються лікарі-психіатри".
      Викликає здивування дивне відношення влади до цієї секти. Ніде юридично не зареєстрована псевдорелигиозная організація зуміла якимсь образом одержати в 1996 р. у префектурі Центрального адміністративного округу Москви дозвіл на пікетування в районі Старого Арбата й станції метро "Вулиця 1905 року" [3].
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461]