Суспільство і релігіяПогляд на секти очима Православної Церкви

2. Претензії на "харизматичне" лідерство


      Серед розповсюджувачів є таке поняття, як "натхнення понад", проголошення особливої мудрості й вимога беззаперечної згоди з владою й привілеєм. Активно пропагується й підтримується культ особистості Марка Хыоза, "доброго президента й засновника".
      3. Зовнішня благопристойність і приховання щирих мет Меркантильні мети ховаються за ширмою поширення методів схуднення й прилучення до здоров'ю. Хьюз учив, що потрібно вербувати людей, що не зуміли розкрити свій талант у звичайному житті. Його гасло: "У нас більше можливостей, чим у вас проблем". Тому вербувальники не націлені на людей, що мають гроші й здоров'я, що задає питання й що сумніваються. Принада схуднення перетворена в фетиш.
      4. Приховання щирих наслідків своєї діяльності Продукт не є медичним препаратом, в Інституті лікувального харчування Академії медичних наук Російської Федерації, де проводилася експертиза продукту, відповіли, що "від набору трав, що входять до складу продукту, схуднути не можна". У пресі неодноразово з'являлися повідомлення про шкоду харчових добавок "Гербалайф" для здоров'я. Контроль здійснюють самі продавці без лікарів.
      Розповсюджувачі "Гербалайфа" затверджують, що пропонований ними продукт Хьюз розробив у співробітництві з космічним агентством США - НАСА, що досить сумнівно хоча б уже тому, що спочатку Хьюз поширював його, торгуючи з кузова власного автомобіля на зразок наших фермерів, що торгують картоплею. Крім того вказується, що продукт зроблений на основі пророблення Хыозом привезених їм з Тибету 4 тисяч зібраних там (по інших версіях розповсюджувачів, 5 тисяч украдених) рецептів ліків із трав, що також дуже сумнівно, якщо виходити з аналізу тодішньої політичної обстановки на Тибеті. Крім того, той, хто по-справжньому знаком з тибетської медициною, знає: якщо там беруться за лікування хворого місцевими травами (це ставиться й до тих випадкам, коли до тибетських цілителів звертається приїжджий, будь те американець або європеєць), те буквально кожну травичку збирають по годинникам - у певний день і в певний час доби. Тільки тоді вона може дати ефект. Зрозуміло, що поставити на потік виробництво подібних трав попросту неможливо.
      При вербуванні новачкам показуються фотографії тих самих людей, представлених на одних знімках бридко обпливли жиром або уражених шкірними захворюваннями, на інші - стрункими красенями із чистою шкірою. В теперішній час існує npoграммное забезпечення, що дозволяє зробити з нормальної людини його комп'ютерну модель "товстуна", швидше за все саме так і надходять розповсюджувачі "Гсрбалайфа".
      5. Застосування технік контролю свідомості для створення в адептів "культового менталітету", які зводяться до наступного:
      - формується в тій або іншій формі переконання, що "мети виправдують засоби", і що будь-яка дія прийнятно остільки, оскільки воно сприяє цілям "Гербалайфа";
      - використання спеціальних дієт: адептам "Гербалайфа" рекомендоване харчуватися винятково по методиках культу з постійним застосуванням харчових добавок "Гербалайфа": відоме висловлення Марка Хыоза: "Кардинальне зміна звичок харчування - от що робить "Гербалайф" самої могутньої компанією й найбільшою можливістю для всього миру";
      - формується тоталітарний світогляд і підтримується елітарна ментальность, тобто ідеологія приналежності до елітарного, вибраному суспільству, що використовує "революційний" метод прилучення до здоров'я, нової життя й т.п., особливий культовий стиль життя "гербалайфиста";
      - створюється пряма й схована залежність адептів від культу: психологічна, фінансова (достигшим високих рівнів в ієрархії "Гербалайфа" уже наплювати на всі, крім "Гербалайфа", що сделали їх могутніми й багатими людьми, вони сліпо вірять у фірму, в "дорогого нашого доброго президента й засновника"). Є присутнім також і фізична залежність: деякі дослідники вказують на подібну з наркотичної залежність розповсюджувачів "Гсрбалайфа" від харчових добавок. Набравши у свої ряди людей, що жадають грошей або що не відбулися, фірма стає для них не просто роботою, а змістом і способом життя. [...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461]